EIXE AΠΟΛΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΒΕΡΓΕΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΥΠΕΡ ΑΕΚ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΝΙΤΟΡ ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΛΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΟΥ ΜΕΤΡΗΣΕ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ο ΣΤΑΘ0ΠΟΥΛΟΣ ΕΜΕΙΝΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΕΒΑΛΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΕ ΔΥΟ ΡΕΦ Σ.ΛΙΓΚΑ ΒΕΡΓΕΤΗ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΒΕΡΓΕΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΝΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΕΔ