Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Κι ενώ όλα κυλούσαν σχετικά ήρεμα διαιτητικά στους αγώνες της Κυριακής, ήρθε η φάση στο 96' του ντέρμπι ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκού για ν' ανάψει τα αίματα.

Είναι μια φάση που όπως φαίνεται στο βίντεο υπάρχει καθαρό πέναλτι, αφού ο Κουρμπέλης σπρώχνει από πίσω τον Κρέσπο. Αυτό βλέπει και ο Σλοβένος διαιτητής Βίντσιτς στο VAR κι ενώ αρχικά έχει δείξει να συνεχιστεί το παιχνίδι πάει στην άσπρη βούλα.

Πολύ συζήτηση έγινε επίσης για το γεγονός ότι είχε εκπνεύσει ο χρόνος των καθυστερήσεων, αφού η παράβαση γίνεται περίπου 20-25 δευτερόλεπτα μετά τα 5 λεπτά που έχει δείξει ο ρέφερι ότι θα κρατήσει.

Απόλυτος χρονομέτρης ενός αγώνα είναι ο διαιτητής και αυτός αποφασίζει αν πρέπει να κρατήσει επιπλέον καθυστερήσεις. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πιθανότατα ο Βίντσιτς έχει παρατείνει τον χρόνο επειδή έχει χρεώσει με κίτρινη τον Διούδη, ακριβώς γι' αυτόν τον λόγο.

Απλά σε τέτοιου είδους καταστάσεις θα πρέπει να υπάρχει ενιαία γραμμή. Διότι στο Ξάνθη-Ολυμπιακός μέσα στον έξτρα χρόνο δύο παίκτες της γηπεδούχου ομάδας έχουν δει κίτρινη κάρτα για καθυστέρηση, αλλά ο διαιτητής Διαμαντόπουλος σφύριξε τη λήξη ακριβώς στο πεντάλεπτο που είχε δείξει. Βέβαια, στη μία περίπτωση υπάρχει ξένος διαιτητής και στην άλλη Έλληνας...

 

Φασαρία έγινε και στην αναμέτρηση της ΑΕΛ με τον ΟΦΗ. Ωστόσο, και στα δύο γκολ της ομάδας της Λάρισας που ακυρώθηκαν οι αποφάσεις ήταν ορθές, αφού υπήρχε οφσάιντ. Εδώ, όμως, μια επισήμανση. Στο γκολ του Ουάρντα, όπου ακυρώνεται διότι ο Μιλοσάβλιεβιτς από θέση οφσάιντ κάνει συμμετοχή πριν η μπάλα πάει στον Αιγύπτιο, ο Κομίνης πήγε ο ίδιος στο μόνιτορ για να δει τη φάση. Στο γκολ της Ξάνθης στη Ριζούπολη επί του Παναθηναϊκού, που έγινε στο τελευταίο λεπτό και έκρινε το αποτέλεσμα, γιατί δεν έκανε το ίδιο; 

 

Σωστές αποφάσεις είχε στο ΟΑΚΑ ο διαιτητής Φωτιάς, τόσο στο πέναλτι που έδωσε στον Ατρόμητο, όσο και στο σουτ του Βέρντε, όπου η μπάλα όντως μετά το οριζόντιο δοκάρι έσκασε έξω από τη γραμμή τέρματος.

 

Στο Αγρίνιο ο διαιτητής Παπαδόπουλος με τη βοήθεια του VAR σωστά καταλόγισε πέναλτι στο μαρκάρισμα του Μαρσιάλ στον Καπίγια, ενώ αρχικά είχε δοθεί άουτ.

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Οι κρίσεις και οι... επικρίσεις για τις διαιτητικές αποφάσεις στο ματς της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό ξεκίνησαν μετά τη λήξη του αγώνα. Κατά τη διάρκειά του ουδείς είχε ασχοληθεί ιδιαίτερα.

Μετά, λοιπόν, το ματς έγινε λόγος για δύο πέναλτι σε βάρος του Ολυμπιακού, σε χέρι του Μουλέν στο 47' και γκρέμισμα του Αμπάντ στον Ελ Αραμπί στο 61'

Και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει παράβαση. Στην μεν πρώτη περίπτωση το χέρι του παίκτη της Ξάνθης είναι κολλημένο πάνω στο σώμα του, ενώ είναι και εξαιρετικά αμφίβολο κατά πόσον η μπάλα βρίσκει σε αυτό.

Στη δεύτερη υπάρχει σύγκρουση των δύο παικτών, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κάνει κάτι αντικανονικό ο γκολκίπερ της Ξάνθης.

Όσον αφορά για το ότι δεν έγινε χρήση VAR, προφανώς και ο αρμόδιος διαιτητής Ζαχαριάδης κρίνει ότι οι φάσεις είναι καθαρές.

Τα σοβαρά λάθη του Διαμαντόπουλου είναι σε δύο φάουλ υπέρ του Ολυμπιακού λίγο έξω από την περιοχή, σε χέρι αμυντικού σε σέντρα του Ελαμπντελαουί στο α' ημίχρονο και σε γκρέμισμα του Λισγάρα στον Καμαρά στο β'.

Επίσης, σε κάποια μαρκαρίσματα παικτών της Ξάνθης ενώ θα έπρεπε να βγουν κίτρινες κάρτες αυτό δεν έγινε.

 

Σε ό,τι αφορά το άλλο ματς του Σαββάτου, αυτό ανάμεσα στον Πανιώνιο και τον Άρη, ο διαιτητής Μανούχος σωστά απέβαλλε με δεύτερη κίτρινη τον Μιλόγεβιτς που έκανε θέατρο.

Λίγο αργότερα είχαμε ένα πέσιμο του Μπρούνο Γκάμα μέσα στην περιοχή του Πανιωνίου. Εκεί, αφού έγινε και τσεκάρισμα στο VAR, κρίθηκε ότι δεν υπάρχει παράβαση για πέναλτι, αλλά ούτε και θέατρο, δεδομένου ότι υπάρχει επαφή ανάμεσα στον παίκτη του Άρη και αμυντικό, αλλά όχι τέτοια που να επισύρει τον καταλογισμό της εσχάτης των ποινών.

Αυτό που ξέφυγε από τον διαιτητή είναι ένα επικίνδυνο παίξιμο του Ιντέγε με τον αγκώνα, που θα έπρεπε να τιμωρηθεί με κίτρινη κάρτα.