ΜΕ ..ΣΒΗΣΤΑ ΤΑ ΦΩΤΑ Ο ΑΝΕΤΟΣ ΜΑΚΕΛΙ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΡΕΦΕΡΥ ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΑΝΕΤΟΣ ,ΗΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΗΡΑΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ
Η ΕΠΟ ΕΔΩΣΕ ΤΟ Ο.Κ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Σ.ΛΙΓΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗ...