ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΡΡΑΙΝ ΒΑΡΥ ..ΠΑΡΕΣΥΡΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΗΛΟ ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΡΓΟΣ ΣΤΑ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΤΟΥ .ΣΩΣΤΑ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ,ΒΟΗΘΟΥΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ VAR OMΩΣ ΣΤΟ 52 ΚΑΚΩΣ Ο ΝΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΣΗΚΩΣΕ ΟΦΣΑΙΝΤ ΚΑΡΛΙΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΟΝΟΣ
ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ-ΠΑΝΑΡΓΕΙΑΚΟΥ (ΡΕΦ ΜΕΛΙΤΖΑΝΙΔΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΣΤΟΝ 2ο ΟΜΙΛΟ ΟΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ!! ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ