ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗ Η ΕΠΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΏΝ .ΠΗΡΑΝ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ Σ.ΛΙΓΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΞΟΦΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 7η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩ ΠΕΡΣΗ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ
ΚΥΡΙΕ ΛΑΝΟΥΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΝΕΥΡΑ Η ΕΙΣΑΙ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΚΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ Σ. ΛΙΓΚΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΗΘΕΙΣ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝ ΑΠΟΨΕ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ. ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ