ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΑΝΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ,ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΙΣΧΟΣ ΦΕΤΟΣ ΕΤΡΕΞΕ ΚΑΙ ΚΟΜΜΕΝΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΤΗΣ Γ ΑΠΟ ΠΕΡΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΚΛΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚ !! ΒΡΕ ΤΟΝ ΑΘΕΟΦΟΒΟ ΤΙ ΜΕΣΟ ΕΙΧΕ
Ο ΚΟΜΙΝΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΦΥΡΙΚΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ , ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑΣΦΥΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΤΗΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΣΤΕΡΑΣ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥ-ΑΡΗΣ ΣΕΛΕΥΚΕΙΑΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΒΟΗΘΟ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ Σ.ΛΙΓΚ 2 Μ.ΣΙΝΤΟΡΗ .ΕΛΕΟΣ