ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ ΟΠΟΥ ΑΠΕΔΩΣΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΧΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η ΤΩΡΙΝΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΕΔ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΤΟΥ ΒΑΣΣΑΡΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ Η ΝΕΑ ΚΕΔ ΚΑΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ