ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΛΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΡΕΝΣΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΡΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ !! ΛΕΣ ΚΙ ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΡΕΦΕΡΥ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΤΟ VAR ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΤΣΑΝΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΤΥΠΗΣΕ
ΨΥΧΡΑΙΜΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΠΕΝΑΛΤΥ ΣΤΟ ΖΟΥΚΟΥΛΙΝΙ ,ΕΒΓΑΛΕ ΑΔΙΚΑ ΜΕ 2Η ΚΙΤΡΙΝΗ ΜΙΛΙΒΟΓΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΓΚΑΛΟ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΠΟΤΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΓΡΕΒΕΝΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΘΟΥΣ