ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΕΝΤΥΣΕ Η ΝΑΙΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣ ΤΗΣ ΦΟΥΤΜΠΩΛ ΛΙΓΚ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΕΔ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΣΙΟΦΛΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣ
ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΜΕ ..ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΕ ΚΑΘΑΡΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΤΙΟΓΟ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗΣ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΕ ΕΝΩ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΗΘΟΣ ΤΖΙΩΤΖΙΟΣΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗ ΦΑΣΗ..ΠΙΑΤΟ.ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ?