AYTH MΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΜΕΡΟΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΠΑΙΧΘΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΘΑΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΑΛΕΞΕΑΣ ΚΑΙ ΨΑΡΡΗΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΑΜΠΡΟΥ
O ΓΚΑΜΑΡΗΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΒΑΤΣΙΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΤΟ VAR ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΤΗΣ Σ .ΛΙΓΚ 2 ΤΑΚΙΔΗΣ ΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗ ΜΕ ΠΑΟΚ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΚΗΣ ΠΑΟ Β-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΙ