O ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΝΙΟΝ ΤΟ YO-YO ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΡΙΟ ΤΗΣ ΟΥΕΦΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΦΙΦΑ ΠΑΡΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΡΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΡΕΒΑΝΣ ΤΟΥ Γ ΓΥΡΟΥ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΚΥΠΕΛΛΩΝ
ΕΝΑ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΧΑΙΑ .ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ " ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ PELOP ME ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ Ο ΦΕΡΕΛΠΙΣ ΦΩΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ .ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ