ΠΑΡΑΜΥΘΙ ..ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΔΥΑΛΥΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΑΦΟΥ ΕΠΟ ΚΑΙ ΚΕΔ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ!!! ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΙΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΣΑΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΩΜΑΡΑΚΑΚΗ ΤΟΝ ΓΚΡΟΥΤΣΗ ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΙΟΣ ΠΑΤΑΕΙ ΤΟΚΟΥΜΠΙ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΚΕΔ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ Θ.ΜΠΡΙΑΚΟ,. ΘΑΝΟ.ΚΙΟΤΖΕΝΗ ,ΣΤΥΛΙΑΡΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟ .ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΒΟΗΘΟΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΑΦΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΡΕΦ