ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΕΥΧΕΤΑΙ Σ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΙΦΑ
ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ,ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΑΦΟΥ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΗΝ ΡΕΒΑΝΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΕΛΛΗΝΑΣ ΡΕΦΕΡΥ .Ο ΜΠΕΝΕΤ ΟΥΤΕ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΑΦΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ