ΠΕΦΤΕΙ ΑΓΡΙΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.ΟΛΟ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΘΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ VAR ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES Ο ΛΑΝΟΥΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΘΑ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ " ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ