..ΑΠΟΘΕΩΣΤΕ ΤΟΝ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ.ΕΒΑΛΕ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 57 ΜΕΡΕΣ!!! ΩΡΙΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΜΗΝΕΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΣΕ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ Ο ΠΑΟΚ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕ ΜΗΤΣΙΟ ΤΑΤΣΗ ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΚΑΙ ΠΑΠΠΑ . ΓΙΑΧΟΣ ΑΕΚ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΣΠΑΘΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΣ
Η ΚΕΔ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΔΥΟ ΒΟΗΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ 1ης ΚΑΙ 2ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ