ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ..ΚΡΑΝΙΟ Ο ΜΑΡΚ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΠΟΙΟΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΛΕΗ ΟΦ/ΑΟΥΤ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΕΤΡΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΣ ΣΤΟ ΑΡΗΣ-ΑΕΚ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΡΕΦ ΞΕΡΟΝ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES Ο ΛΑΝΟΥΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΘΑ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ " ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ