ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΣΤΗΝ Σ.ΛΙΓΚ 2 ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΝΕΤΟΣ Ο ΤΣΕΤΣΙΛΑΣ ΣΤΗ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΖΑΜΠΑΛΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ 2-3 ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΙΩΝΙΚΟΥ .ΣΟΒΑΡΟΣ Ο ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΔΙΚΑΙΟΣ Ο ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΑΠΕΒΑΛΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ 2η ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ
ΠΥΡ ΟΜΑΔΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΠΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΝΤΕΝΜΠΕΡΓΚ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΦΕΡΕΤΕ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΑΧΩΣΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΙΟΥΠΤΣΙΔΗΣ ΠΑΠΑΧΡ