ΣΤΟ ΦΟΥΛ ΟΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΘΩΣ Η ΚΕΔ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ Σ.ΛΙΓΚΑ ΚΑΙ Σ.ΛΙΓΚ 2 ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΛΑΝΟΥΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟ ΜΑΚΗ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ Η Ε.Ε
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ .Η ΚΕΔ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΦ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΣΗ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ .TO ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΕΤΥΧΕ ΠΛΗΡΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ BIG 4