ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ.!! ΜΕ 4 ΜΑΤΣ Η ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΤΗΣ Σ.ΛΙΓΚ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΑΝΟΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ?ΚΑΙ Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΕΦ Σ.ΛΙΓΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ?ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΜΑΤΣ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ .ΕΛΕΟΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ .Η ΚΕΔ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΦ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΣΗ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ .TO ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΕΤΥΧΕ ΠΛΗΡΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ BIG 4