ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΒΑΛΕΡΥ ΕΒΑΛΕ ΕΠΙΜΑΧΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΠΑΟΚ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΒΟΛΗ ΚΑΜΑΡΑ ,ΤΟ ΑΚΟΥΣΙΟ ΧΕΡΙ ΠΙΡΟΛΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΟΡΘΩΣ ΣΤΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΚΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ ΣΕ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΣΤΟ ΒΟΛΟ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟΣ ,ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ ΚΑΘΑΡΟ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΑΚΗ ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΚΥΡΩΘΕΝ ΓΚΟΛ ΜΩΡΑΙΤΗ ..ΜΙΛΗΣΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟ VAR ΗΤΑΝ Ο ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ Ο ΤΖΗΛΟΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ,ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ