ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΣ ΗΜΑΘΙΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΣΗ Σ.ΜΟΥΡΤΖΙΛΑΣ ΑΠΕΝΕΙΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ 17 ΝΕΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ