ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΡΕΦ ΓΙΑΝΝΗ ΡΟΥΤΣΗ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΕΔ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΑΛΕΡΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES Ο ΛΑΝΟΥΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΘΑ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗΣ " ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ