Πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι ιατρικές εξετάσεις των διαιτητών του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Θεσσαλονίκης αλλά και η ετήσια αιμοδοσία. Ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή τους, εύχομαι σε όλους καλές διακοπές και να επιστρέψουν υγιείς για την νέα ποδοσφαιρική χρονιά!
ΩΡΑΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΣΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Γ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ ΟΤΙ Η ΕΠΣΑΝΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΕΡΙΟΔΟ