OTI ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΟΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑ Ο ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣ ΠΑΓΟΥΡΤΖΗ,ΣΓΟΥΡΑΚΗ ΚΑΙ ΦΩΚΑΣ(ΚΟΚΟΦΩΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ) ΣΤΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ 2-3 ΑΕΛ-ΝΙΚΗΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΝΙΚΗΤΩΝ ΚΑΙ ΗΤΤΗΜΕΝΩΝ .ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ .Η ΚΕΔ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΦ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ VARISTES ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΣΗ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ .TO ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΕΤΥΧΕ ΠΛΗΡΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ BIG 4