ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΥ ΡΕΦ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΠΗΛΙΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΤΗΣ ΕΠΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΠΑΝΑΓΡΙΝΙΑΚΟΥ-ΑΕ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 2-1 (ΦΩΤΟ) ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣ ΤΑΚΟ ΡΟΚΟΠΑΝΟ ,4ο ΝΤΡΕΛΙΑ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Κ.ΑΓΟΡΑΣΤΟ ΕΙΔΕ Ο ΜΠΕΝΕΤ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΕΛ Α,ΝΤΑΒΕΛΗ (ΦΩΤ0) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΤΣΙΜΕΝΤΕΡΙΔΗ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Κ.-ΠΑΟ Β ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΛΑΡΙΣΑΣ-ΒΕΡΟΙΑ