ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΣΑΝ ΟΙ ΡΕΦ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΤΗΣ Σ.ΛΙΓΚ2 ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ,ΚΑΡΤΕΣ ΚΛΠ.ΑΠΟΨΕ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΑΝΕΛΥΣΕ ΣΕ ΖΟΥΜ Μ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ
Η ΦΙΦΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ IFAB ΚΑΙ Ο ΑΛΜΙΡΟΝ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΡΩΤΑΡΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΒΑΛΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΗΣΕ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΜΕ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ .ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΛΑΝΟΥΑ ΚΑΙ ΚΕΔ ΑΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ 2026-27