ΜΠΕΝΕΤ ΚΑΙ ΚΕΔ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΛΛΟ ,ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΓΣ ΤΗΣ ΕΠΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΚΛΗΘΕΙ ,ΜΠΕΝΕΤ,ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΤΑΞΑΝ ΜΕ ΑΚΡΑ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ
ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΕΚΟΨΑΝ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΗ Η ΔΙΑΙΤΗΤΙΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΛΕΞΙΟΥ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΝ Γ ΤΣΟΥΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΔ Δ.ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟ Ε.ΚΥΡΙΟΥ