Ο ΚΟΥΚΟΥΛΑΚΗΣ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠ[Α ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΟΚ-ΚΑΣΙΩΠΗ Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑ -ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΠΑΟ-ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ Ο ΓΙΑΧΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠ.-ΒΕΡΟΙΑ Ο ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΚΑΛΛΟΝΗ-ΠΑΜΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ Ο ΔΕΛΦΑΚΗΣ ΠΑΣ-ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ-ΟΦΗ
ΔΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ Ο ΧΙΟΥ ΝΤΑΛΛΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΙΟ-ΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΥΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ,.ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ