ΦΟΥΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ ΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ 22-23 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ Ο ΦΡΟΙΝΤΕΦΕΛΝΤ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΝΤΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΕΔ ΔΕΝ
ΔΙΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ Ο ΧΙΟΥ ΝΤΑΛΛΑΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΙΟ-ΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΥΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ,.ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ