Ο ΜΠΕΝΕΤ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛ.ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΒΑΤΣΙΟ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΜΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ(ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ) ΕΝΩ Ο ΚΑΠΕΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΥΤΣΗ .ΠΕΤΥΧΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ Ο ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΗΣ-ΝΙΚΗ
Η ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΝΕΑΝΙΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ Η ΟΥΕΦΑ ΤΗΝ ΩΡΙΣΕ ΣΤΟΝ Η,ΜΙΤΕΛΙΚΟ ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΞΕΥΗ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ Η ΚΕΔ ΑΝΑΚΟ0ΙΝΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΤΗΣ 1ης ΚΑι 2ης ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ