ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑ .ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΔΙΑΙΤΗΤΗ ΜΠΕΝΕΤ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΑΕ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ,ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΦΥΡΙΚΤΡΑ Η ΚΑ
ΞΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΠΑΛΙ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ Ο ΜΑΥΡΟΒΟΥΛΙΟΣ ΝΤΑΜΠΑΝΟΒΙΤΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΑΝΔΟΣ ΓΚΕΣΤΡΑΝΙΟΥΣ ΠΑΟΚ-ΠΑΟ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΛ-ΟΦΗ ΚΑΡΑΝΤΩΝΗΣ ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΛΑΜΙΑ ΦΩΤΙΑΣ ΑΣΤΕΡΑΣ-ΑΡΗΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΑΠΟΛΩΝ-ΒΟΛΟΣ