ΦΤΑΝΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ ΕΠΟ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΗΣ Σ.ΛΙΓΚ ΚΑΙ Σ.ΛΙΓΚ 2 ΣΕ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ,ΒΟΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ .ΠΑΡΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ,ΜΕ ΔΙΕΥΘΥ
ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΣ ΗΠΕΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ,ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΑΠΟ 16-30 ΕΤΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΣΗ .ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΣΤΙΣ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ